Tuesday, November 20, 2007

davor gobac




4 comments:

tek tako said...

gobac rulzzzz..totalno dobro

Anita Mamuza said...

Ej bok!
Fala na komplimentu za fotke! :)
Ne,nisam grafičarka. Inače sam prošla nekoliko tečajeva u fotoklubu Zagreb( i još uvijek idem tečaj modne fotografije)...tak da se bavim evo intenzivnije fotografijom 1god i pol...
Evo baš sam primjetila tvoje fotke u Story...i fakat su me oduševile fotke s Jankom P.V....a i s Gobcem, s roniocem Kristijanom C., pa sad zadnja Lana Baneli..jako lijepo.
Inače me modna fotografija dosta zanima.
Koliko se dugo baviš profi fotografijom?

IGOR SAMBOLEC said...

Baš mi se sviđa ovaj stil, dobro da ga sve više furaš...da se mene pita (a ne pita), bilo bi i više 'ambijentalnosti' u našim modnim časopisima...

Unknown said...

Super fotke...pogotovo prva odozgora, mrak totalno, stvarno je njuška a nisi ga mogla bolje uhvatit ;) ....

by